Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Μάσκες ανθρώπων

   Γιατί ο πλείστος κόσμος φοράει μάσκες;
   Μάσκα που να κρύβει αυτό που πραγματικά είναι.
   Μήπως θέλουν να δείξουν κάτι άλλο; Σαφώς.
   Η μάσκα η άσχημη χρησιμοποιείτε ίσως για ασφάλεια, λόγω αμφιβολίας, παρεξήγησης, διαφορετικότητας;
   Ενώ η μάσκα η όμορφη για ανασφάλεια, να σαγηνέψει, μαγέψει, εντυπωσιάσει, προδώσει;
   Τέλοσπαντον ό,τι και να ΄ναι, είναι ψεύτικο και δεν μου αρέσει. Γενικά δεν μου αρέσει η ιδέα του ψεύτικου ή να πουλήσω τον εαυτό μου.
   Από την άλλη χρησιμοποιείτε για να βάλει μια ασπίδα άμυνας σε ότι πιστεύετε θα κάνει κακό. Μια μάσκα αναπνοής! Δίχως πολλές φορές ο άνθρωπος να δίνει ευκαιρίες σε άτομα που να το αξίζουν γιατί η δική τους πρώτη εικόνα ίσως δεν είναι αυτή που πουλάει και σε αυτή έχουν συνηθίσει. Σε άλλες περιπτώσεις ίσως επειδή στην αρχή θυμίζουν άσχημες, παλαιότερες εμπειρίες (ίσως εδώ να υπάρχει κατανόηση). Ενώ άλλοτε λόγω αμφιβολίες που προκαλεί η κοινωνία. Βλέπε στη απλότερη μορφή: ‘αυτός/η έκανε φυλακή δηλαδή πρέπει να είναι μεγάλο κάθαρμα!’
   Εγώ ποτέ μου δεν προσπάθησα να πουλήσω τον εαυτό μου και έχω τη τάση να παρουσιάζω κάτι εκκεντρικό αλλά πάντα αυθόρμητο ίσως επειδή δεν μου βγαίνει και όλη αυτή η αγοραπωλησία για να είμαι ειλικρινής. Αυτό όμως οδηγάει συνήθως στην καταστροφή και παρεξηγιέται. Ίσως να ‘ναι λάθος γιατί αυτό δεν τραβάει, δεν είναι της μόδας. Αλλά τι με νοιάζει έτσι είμαι και θα παραμείνω έτσι, γιατί ΊΣΩΣ έτσι να βρω την γυναίκα δίχως μάσκα.
   Η μάσκα όμως όσο καλός και να ‘ναι ο ηθοποιός στην αρχαία τραγωδία μετά την πέσιμο της αυλαίας βγάζει την μάσκα και φανερώνει αυτό που είναι. Τότε είναι εκεί που όλα φανερωνονταί και οι σχέσεις ανθρώπων χαλούν καθώς ήταν φτιαγμένος στο δήθεν και το ψέμα.
   Τώρα στις απόκριες. Ίσως να βγάζουμε τις αληθινές μάσκες και να βάζουμε τις ψεύτικες. Δημιουργώντας έτσι μία ιδανική εποχή για γνωριμίες...; ή παρά είμαι αισιόδοξος;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

axxxx....ase pu t pio asxima prosopa krivonte piso apo ts pio orees maskes!!!pu na evreis esi t gineka dixos maska pes mou je emena na sta8o oura na evro to antra xoris maska!!!genikos zise mai m na fas trifili!
Ala na s po tze kati alo pu ipe kapios oti oloi exoume 3 eaftous! afto pu nmzoun oi aloi oti imaste, afto pu nmz emeis oti imaste k afto pu pragmatika imaste! Ara isos oloi na foroume kapia maska at the end of the day?!
nekat0meni

Mikhail είπε...

dld ego pou akoma ntinoume xelona ninja, ti simeni? hahaha, oi re pedia astiefko. http://www.youtube.com/watch?v=qEq0cbf43Nc η μάσκα που κρύβεις, απο τρύπες

Νηπενθές είπε...

πολλα ωραίο Μάικ. έβαλλα το τραγούδι πανο.. ρε πριν εφκαλλά το ποστ σου τζιαι έβαλλα το εγώ επειδη εν εδουλέφκαν τα κομεντς.. τωρά εσαστήκαν.. καταραμένη τεχνολογία.

νεκατομένη, το λοιπόν, άρεσε μου τούτο με το 3 εαυτούς επειδή λλιο πολλά εν σωστό..
φορούμε μάσκες για πιο λόγο; πρέπει να ψάξουμε τα αίτια τότε.

το ζήσε μάη να φας τριφύλλι έδωκεν μου ιδέα λαλείς να ντυθώ τρυφίλλι φέτος στα καρναβάλια οξά ενναν πολλά ομονοιάτικο;...

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: